הצג הכל

דום לב והשתלת דפיברילטור
(DEFIBRILLATOR IMPLANT ַ& CARDIAC ARREST)

קוצב לב . פרופ' דוד לוריא

קוצב לב . פרופ' דוד לוריא

דום לב הוא סיבוך קטלני של מחלות לב, לאחר התקף לב או מחלות קשות של שריר הלב. במקרים נדירים יכול לקרות גם לאנשים צעירים עם מחלה תורשתית/גנטית במשפחה. האפשרות לעזור לחולה שבאופן פתאומי ברחוב או בבית עובר דום לב היא קטנה מאוד עקב הזמן הקצוב שאפשר להציל בן אדם במצב זה, דקות ספורות.

בעקבות כך פותח כיום קוצב לב מיוחד שנקרא דפיברילטור שיודע לאבחן דום לב ולתת מכת חשמל מיידית להצלת החיים. עבור חולה בסיכון כגון לאחר אוטם גדול של שריר הלב, ירידה קשה בתפקוד שריר הלב או מחלה משפחתית קשה עם מקרי דום לב במשפחה, מומלץ לעבור השתלה של דפיברילטור.

הניתוח להשתלת דפיברילטור דומה מאוד לניתוח להשתלת קוצב לב.

לאחרונה פותח מכשיר דפיברילטור שאינו מצריך חדירה לכלי דם ולתוך הלב, אלא מושתל מתחת לעור בלבד (דפיברילטור תת עורי).  היחידה של פרופ' לוריא הינה בעלת הניסיון הרב ביותר בארץ בשימוש בטכנולוגיה החדשנית של דפיברילטור תת עורי.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.